קעקועים צבעוניים – Colors

בעוד חלק ניכר ובלתי מבוטל מעולם הקעקועים כולל בעיקר קעקועים בשחור לבן וגוונים של אפור, נשים וגברים רבים מעדיפים לשלב בקעקועים שלהם גם צבע, בין אם מדובר בקעקוע צבעוני לחלוטין ובין אם בקעקועים שחור לבן עם "נגיעות" של צבעים. עבור כל אחד מן המקרים חשוב להבין כי קעקועים צבעוניים אינם עניין של מה בכך – פעמים רבות קעקוע צבעוני עלול להיות מאתגר יותר מקעקוע דומה בשחור לבן. לקעקוע הצבעוני יש פוטנציאל להתבלט ולהציע מראה מרהיב ובלתי נשכח, אך מבחינות שונות הוא גם עלול להיות קשה יותר לביצוע בצורה נכונה ואסתטית. הצבעוניות מביעה עמה המון פוטנציאל, אך גם לא מעט אתגר.

לכן, כאשר מעוניינים בקעקועים צבעוניים (ואין זה משנה איזה חלק מהקעקוע הוא צבעוני, אם זה כולו או חלקו, בכמה ובאילו צבעים מדובר וכו'), חשוב לוודא שאתם מתקעקעים במקום הנכון – מידיהם של אומני קעקועים המתמחים ומנוסים בקעקועים צבעוניים, כאלו אשר יידעו לא רק לבצע את הקעקוע בצורה מקצועית ואסתטית, אלא גם לסייע לכם בתהליך הבחירה וההחלטה. כמובן שבמקרה של קעקוע צבעוני ההתבוננות והעיון בספרי דוגמאות, תמונות של קעקועים צבעוניים בסגנונות שונים וכו' הוא חשוב והכרחי על מנת שתגיעו להתקעקע בראש שקט ושלמים עם ההחלטה שלכם. אך מעבר לזה – כאשר הולכים על קעקוע צבעוני מרשים, קיים מקום לתהליך חשיבה והחלטה מעמיק וסבלני, ובמידת האפשר כזה במסגרתו אתם נעזרים ומתייעצים עם אומן הקעקועים המתאים.

אילו צבעים ניתן ורצוי לשלב בקעקוע אחד, אילו צבעים מתאימים יותר לאזורים מסוימים של הגוף או לסגנונות ציור שונים, אילו צבעים יאפשרו לקעקוע החדש "לחיות" בשלום ולהשתלב עם קעקועים קודמים ואילו צבעים לא יתאימו וייצרו מראה צורם ובלתי הרמוני? את כל השאלות הללו כדאי לשאול ולנסות לענות עליהן מבעוד מועד, כאשר רק מתכננים את הקעקוע הצבעוני הבא שלנו…

 

בחזרה לצפייה בגלריות של טרייבל טאטו

מעוניינים לקבל מידע נוסף?

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם